Chciałabym przypomnieć, iż lolka230 i Selena XD05 nie są pracownikami msp, ani nieczego innego. Dlatego prosimy o uszanowanie czasu jaki poświęciłyśmy na dodawanie różnych wskazówek na bloga. Postaram się dodawać je co jakiś czas razem z moją sis. Seleną XD05. Jeśli masz jednak jakieś pytanie przeczytaj wszystkie posty i upewnij się, że nie ma na nie odpowiedzi i co najwyżej zadaj je w tym poście KLIKI. Pytania zadane na chacie lub na, które odpowiedź widnieje już na blogu, będą ignorowane.

środa, 28 grudnia 2011

Lekka przesada

To lekka przesada, jeszcze mogę znieść gdy prosicie mnie o coś z mojej szafy. No ale to już przesada prosić mnie o moje własne konto -,-''. Gdybym ją znała to zepchneła bym ją ze schodów. Jak mówi powiedzenie; ,,Teraz jak kogoś nie lubisz to wywalasz go ze znajomych na fb, zamiast po prostu zepchnąć go ze schodów''. Mądre powiedzenie, przynajmniej dla mnie. No, ale teraz to co dostałam.

(kliknij obrazek)

Co ona chyba upadła na głowe jakaś karolinkaw300 co ma 3 lvl. (sprawdzałam) jest taka głupia, że myśli, że dam jej moje konto. Chętnie do niej tak odpiszę;

,,Droga karolinkaw300
chyba upadłaś na głowę -,-''
nie jestem taka głupia, żeby dać Ci moje chasło.
Nie jestem chamska i nie będę Cię wyzywać od głupków.

lolka230

PS. Chętnie Cię zgłoszę za wysyłanie do ludzi czegoś takiego''.

Chyba jej nawet wyślę coś takiego. Co ona sobie myśli, że spotkała głupka od siedmiu bloeści, czy jak. No cuż na głupotę nie ma rady. Jeśli znacie numer do jakiegoś dobrego psychologa lub kogoś tam, to jej wyślijcie napewno skorzysta.

Wasz Edzio

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz