Chciałabym przypomnieć, iż lolka230 i Selena XD05 nie są pracownikami msp, ani nieczego innego. Dlatego prosimy o uszanowanie czasu jaki poświęciłyśmy na dodawanie różnych wskazówek na bloga. Postaram się dodawać je co jakiś czas razem z moją sis. Seleną XD05. Jeśli masz jednak jakieś pytanie przeczytaj wszystkie posty i upewnij się, że nie ma na nie odpowiedzi i co najwyżej zadaj je w tym poście KLIKI. Pytania zadane na chacie lub na, które odpowiedź widnieje już na blogu, będą ignorowane.

piątek, 23 grudnia 2011

O nas








lolka230 = l
Selena XD05 = S


CHCESZ DODAĆ NAS DO ZNAJ ?
l&S - ok. ale wyślij nam maila w środku dodaj mnie do znaj czy coś w tym stylu ;p

CZY DASZ MI COŚ Z SWOJEJ SZAFY/PREZENT Z LISTY/WYMIENISZ SIĘ UBRANIAMI ?
l - Co jakiś czas będę organizować konkursy (jeszcze nie teraz), w których będą nagrody. Rzeczy na wymianę i z swojej szafy nie daje. Mam nadzieję, że zrozumieliście moje przesłanie :).
S - Ja mam cały czas aktualny konQ ale nikt na niego nie wchodzi a jeśli chodzi o wysyłanie ubrań z mojej garderoby to zapomnij ( kocham ♥♥ je ) a jeśli coś z lż to ogl mi filmy
- 5 filmów coś za 250 - 300
-10 filmów coś za 500-550
- ponad 15 coś droższego :)

CZY POWIESZ JAK SIĘ NAZYWASZ W REALU ?
l - Wszelkie pytania proszę zadawać mi na tej stronie KLIKI postaram się szybko odpowiedzieć :).
S - jak mi się będzie z tobą fajnie gadało to najpierw podam swoje imie i może MOŻE wiek . Może nawet podam ulice na której mieszkam (ale to jest w wyjątkowych przypadkach). Szczerze mówiąc miasto bym wcześniej powiedziała ale NAZWISKA NIE PODAJE X-O za nic w świecie
a to też stronka na której moge odpowiedzieć na więcej pytań KLIKNIJ TU

POMOC

JAK MAM SIE SKONTAKTOWAĆ Z MODERATORKĄ POZA MSP ?
poprzez maila : support@moviestarplanet.pl

JAK SIĘ ROBI BLOGA
kliknij po dokładną instrukcje ( film youtube ) (KLIKNIJ TU)

JAK ROBISZ NAGŁÓWEK I OBRAZY BEZ TŁA ?
l - Obecnie korzystam z trzech programów edycji obrazów wliczając w to Paint'a.
S - To robi moja sis. lolka230, ponieważ nie mam wszystkich z tych trzech programów.

ZROBISZ MI NAGŁÓWEK ?
l - Nie robię nagłówków, ale za to niedługo otworzę sklepik, w którym można będzie kupować różne obrazy bez tła/z podświetleniem/gify itd;...

JAK DODAĆ DODATEK NA BLOGA ?
Po dokładną instrukcję kliknij tu ;p KLIKI

INSTRUKCJĘ DO CHAT'A.
Jak dodać chat na bloga ? KLIKI
Jak dodać własne tło na chat'a ? KLIKI
Jak dodać przeźroczyste tło na chat'a ? KLIKI

INSTRUKCJE; MUZYKA
Jak dodać muzykę na bloga ? KLIKI

INSTRUKCJE; OGÓLNIE
Jak dodać nagłówek na bloga ? KLIKI
Jak dodać własne tło na bloga ? KLIKI
Jak wstawić zakaz kopiowania na bloga ? KLIKI
Jak dodać texst powitalny ? KLIKI
Jak dodać pasek menu na bloga ? KLIKI

A na koniec zdjęcie Sel :P

plis nie śmiejcie się ze mnie ;) jestem w moim ulubionym sweterku z new york'era z słodziutkim pingwinkiem xDDD

dobra jutro wigilia też napisze posta jedziemy rano do babci w tarnowie i rano nas może nie być xDD

lolka230 = Edek = αηqα αѕн νιѕтυℓα
Sel = เгคภเคợ = ιяαηιαq

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz